God morgon världen!

Vaknade nyss av att en sköterska med rakat huvud och med stor rund kropp, bankade på dörren och frågade om hon kunde få ta lite blod från min kropp. Ok tänkte jag, men när nålen skulle stickas bangade hon och gick för att hämta en annan mänska! Hm, sjuksköterskor ska la kunna sånt? Man kan ju undra.. :)

För övrigt har jag sovit  konstigt inatt. Min säng knarrar så fort man ens tänker tanken att vända sej om, eller rätta till fötterna eller rätta till täcket eftersom det konstant hamnade på golvet. Halt täcke!

Snart, vid klockan 10.00 kommer ronden och med den kommer min doktor Tore som jag ska prata med. Förhoppningsvis bli det ingen transplantation, för det ser så fint ut, men vad vet jag?
Om det ser fint ut enligt honom blir det nog hemgång för mej redan idag! :D
Underbart.  Men annars blir det nog stanna hela veckan! Inte så trevligt, för jag förlorar ju pengar på att vara här.. Missar en helg, och det är extrapengar det. Fan.

Det blåser som fan ute. Ska gå och klä på mej. Eller nej, ska ligga i nattlinnet tills någon säger till mej att det inte är passande. :) Miiep.

Över and ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0