In the summertime..

...when the weather is ine .. haha, trallandes cyklade jag hem ifrån bussen idag. Och den förbannade låten har etsat sej fast i min hjärna - för alltid. Den återkommer, varje dag. Visserligen är den bra, men efter 2 veckor börjar man tröttna. Precis som en låt som spelas för ofta på radion! För övrigt var det härligt att cykla, på min "nya" cykel (som jag fick av Janne-boy, tack!) och i sommarsolen.
Kan dock inte sola mer denna veckan! Brände mej i söndags så att jag har fått blåsor! Mellan tuttsen och nere på magen under tuttsen :) Det ser ut som små blåsor, men när man rör dom minsta lilla så spricker skinnet och då inser jag att jag faktiskt flår! Och i ansiktet flår jag med. HÖHÖ.
Eftersom jag inte solat sen förra sommaren typ, ni vet den underbart soliga sommaren vi hade sist?, så kan man inte bli annat än RÖD direkt!
Mn förhoppningsvis går det över tills på lördag, då man helst ska vara fin eftersom jag ska på bröllop och träffa hela Tobbes släkt. Känns lite nervös i magen, men samtidgt så himla roligt.
Söndagen bjuder på grillfest med jobbet, i Kungsbacka.

På tal om Kungsbacka - Välkommen hem Emelie! Saknade dej när du var borta, men nu har du äntligen återkommit till mej och Sverige! <3

(märkte nu att jag flår på halsen med. whatthefuck?)

LOST har säsongsavslutning idag. Dubbelavsnitt. Sitter och väntar på det sista som ska börja om typ 5 minuter. Borde sova egentligen, eftersom jag ska upp kl 5 imorgon!
Hatar att börja så tidigt. Blir skönt med lite "avslappning" på sjukhuset nästa vecka!
:)
För er som vill hälsa på så ska jag ligga på avdelning 113 på Sahlgrenska. KOM!
Kommer vara helt hjärntvättad och omöjlig att kommunicera med, men om ni vill komma ut lite och roadtrippa, vad vet jag, kan ni väl svänga förbi med bulle och saft och muntra upp en stackars inlagd?

Äh, flummar för mkt.
Imorgon blir det jordgubbsätande med Amanda om inget går snett. Håller tummarna iaf!
:D Då ska vi göra som backinthedays! Äta jordgubbar tills vi får ont i magen!

God natt folk, hoppas ni är trötta.. Normala arbetande människor är nämligen det vi den här tiden.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0