Midsommar är över!

Först och främst är jag ledsen att jag inte skrivit på ett tag!

Midsommarafton var igår! Det firades hemma hos Sunne, med mat och dryck! :) Crew -08 hade planerat hela kvällen med mat, lekar och så. Lekarna var bra, lite få bara! haha, det skulle egentligen bli 5 stycken, men det slutade med 3.
Vi, lag Stinky med Tobias Willume i spetsen, vann två av tävlingarna! Kommer inte ihåg det gick i den tredje :)
Kvällen gick himla bra och när klockan började närma sej halv 1 droppade vi av och stack hem! Jag och T hamnade hemma hos honom vid halv 2.
Tack Daniel för en helt förträfflig kväll :D

Häromdagen spenderade jag dagen med Emelie och vid slutet av den joinade också Anna och hennes söta syster Maria. Åkte bussen hem och kollade Sverigematchen hos Anton. Efter 90 minuter av uselt spel förlorade dom mot Ryssarna med 2-0.  Vi gick alla hem med lite sura och besvikna miner.
Jobbade tors och fre, och är ledig nu i helgen.



                                              

Imorgon ska Emelie komma hem till mej. För första gången på alla dom 5 åren vi känt varandra :) HAHA!
Lite smått pinsamt, men det ska ändras. Hon sticker till Bulgarien på tisdag. Hinner tyvärr inte träffa henne på måndag eller tisdag, ska jobba sent hela veckan och träna.
Ska försöka köra lite bil med. Det är roligt :D


Rosorna hemma har börjat slå ut i rabatterna. Alla i olika färger. För stunden är denna
min favorit, tills den ljusgula med oranga kanter slagit ut!


Snart kommer T hit, är hemma nu. Ska försöka få i mej ngt att äta, är dödligt hungrig.
Det kanske blir hamburgare idag, är sugen på det! Eller thaimat, men det vill inte Denise äta.
Konstigt, för att fick hon skulle hon äta det varje dag!

En dusch hade inte suttit fel heller!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0