Nördigt många inlägg..

Har publicerat nördigt många inlägg idag, det kom vi båda på (jag och Amanda) för en stund sen.
Hon är hemma och är sjuk medans jag ligger på sjukhus. Då finns det inte mkt att göra förutom att fördriva tiden md något lite udnerhållande. Fler inlägg lär det inte bli ikväll, orkar inte.
Eller jo, om det finns en speciell sak som jag vill att ni ska se, eller om jag kommer på något som jag glömt bort att meddela! :)


Var ingen idé att kolla om tvn hade med kanaler än 1,2 & ¤. 3  krutgubbar, sånna som går på cigg & kaffe,hade ockuperat tvn. Ingen idé att ge sej in i strid med dom, dom är värre funtade än bandidos! :D
Vill helst komma härifrån helskinnad.

Godkväll världen. Hämtade mej nyss 2 skorpor och en kopp kaffe. Kommer somna gott ikväll eftersom sjuhuslukt gör en människa fruktansvärt trött och pga att jag inte har haft ett satans dugg att göra under dagen, förutom att sitta här. Framför en dator. Patetiskt.


Åh. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0