Ny blogg?

Jag ser bara nya färger! :)
Hm, igår var det "bröllop" hos T's morbror och hans fru! Det var mysigt, med god mat, allsång och massor med sol. Synd att man inte hade badkläder med sej eftersom det låg vid en stor sjö.
Kom hem sent igårkväll iaf och T sov hos mej. Känns wierd att säga och skriva det igen.
Han åkte vid 10 imorse eftersom han skulle jobba. Efter det gick jag med mamma och badade, och nu har jag damsugit övervåningen! :D

Klockan är 12. Jag ska ta tio över 3 bussen in till KBA. Träffa Emelie först och sen på grillfest med jobbet!
Känns sådär, jag är yngst. Resten är 30 och över. Vissa är lååångt över. Tyvärr. Och jag kan ju inte dricka något heller :/
Måste åka hem tidigt efersom att imorgon är dagen jag ska till sjukhuset.
(vilket genast påminde mej om jag ska ringa martin och be att få låna hans sims-spel så att jag inte blir helt hjärntvättad!)
Hm, ska packa min väska nu med nödvändigheter.
Sigge sitter och tittar roligt på mej nedanför sängen! :D
Jag är så glad eftersom han både trivs utomhus på nätterna som dagarna, och har lärt sej massa nya grejer. Som att klättra i träd, jaga flugor som han fångar och käkar upp, springa batafort och så har han blivit mer kelig!
Bara plus alltså.

Sola lugnt, jag har bränt mej. Igen!  :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0