Sommar, sommar, sommar..

Åh sommaren är verkligen här - på riktigt! :D
Hade en urmysig dag med en i början något stressad Amanda, i parken.
Vi köpte jordgubbar för 35 kronor asken, vindruvor, choklad och lånade en filt på T's jobb.
Sen slog vi oss ner, där vi möldae i oss allt ätbart och la oss ner.
Vi kollade på himlen (fanns inte ett enda moln, så långt ögat kan nå. inte en droppe regn, på flera daaar...)
men vi såg aldrig några grisar som flög eller älgar med bullar i ögonen. Om ni fattade sista meningen så vet ni vad dagens huvud-headline svar! :)
Gillar att umgås med Amanda igen, precis som innan.
Amanda - du är för alltid min Mando/Mosse/Marsipantotme (?) och mitt hjärta! <3

Tog nyss kvällsdopp med Lillebror. Han badade inte, men jag gjorde. SÅÅÅ SKÖÖÖNT ATT ÄNTLIGEN BADA IGEN. Jag får inte egentligen, men det struntar jag i, fullständigt. Dock hade småbarn "fest" på piren, så det fick blir badbryggorna. Minst lika mysigt. NOT! haha, men bad som bad. Håret är blött nu, orkar inte torka det. Kudden lktar så gott imorgon och man sovit med saltvattenhår :) Och så blir det extra lockigt.

Nej, sovdags.
Kollade på 2 fast 2 furious alldeless nyss. Orkar inte se slutet. En kvart bara men ändå, ålder tar ut sin rätt.
Över 20strecket - då är det kört. Läggdags vid 8, precis som 6åringar.

Sigge snarkar. Visste inte att katter kunde det.

Sov gott! :D Hoppas ni haft en lika bra dag som jag har haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0