Tankar från ett sjukhus..

En polishelikopter landade precis nedanför mitt fönster! :O Tvärs över mitt fönster ligger nämligen helikopterplattan, och innan den landade svävade den i luften och förde massa oljud.
Fy.

Fick reda på att jag ligger kvar här i några dagar till. Ska ha en pumpstövel på benet 2 ggr om dagen, en på morgonen och en på kvällen. Och nya lindor runt benet ska det vara också, 4 stycken olika på varandra. Vad dom kallades tycks ha försvunnit förvånandsvärt fort ur min skalle. Kommer inte kunna ha skor på mej på den foten iaf, undra hur det kommer gå på jobbet?
På tal om jobbet, så vill en sköterska här att jag ska prata med en kurator, och denna sköterskan tycker också att jag har helt fel jobb! Hm, ska jag behöva sluta då? Vilket annat jobb vill ha mej? Jag tycker att jag är rätt bra på det jag gör nu, och vad annars ska jag göra? Gillar ju kök. Vill inte ha något jobb där man sitter stilla, som sköterskan tyckte, för jag kan inget sånt.
Gah! Får se vad som sägs sen om kuratorn kommer hit. Blir nog en himla massa gråt iaf.

T  loggade in på msn nu. Får avbryta bloggen. Lovar, det kommer mer inlägg idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0