..

Jag önskar att jag kunde visa er alla bilderna från midsommar!
Kan inte lägga ut alla här, det hinns inte med eller finns inte ork till såhär på kvällskvisten. Ska ju trots allt upp kl 5 för att jobba! :/ Känns inte särskilt lockande.
Några bilder kan ni iaf få njuta av! Resten hamnar nog på facebook inom kort, om det också orkas med. höhö.

       
          underbart vackra vänner!                      
      






Fint kort. Ursäkta min dubbelhaka som i perfekt tajming hoppade fram och sa hej!

<3

Kommentarer
Postat av: Olle

Nån var iallafall jävligt glad

2008-06-23 @ 17:45:29
Postat av: Amanda

Asså jag vet inte riktigt vad jag ska säga om bilden på Martin, han ser ut som en 40 årig gubbe med ölmage ju haha

2008-06-27 @ 09:04:14
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0