Febersjuk!

Idag är det lördag. Ska på morfars 70årskalas senare.. :)
Just nu känner jag mej bara sjuk, hade feber igår och har det fortfarande..
Tobbe kom hem sent igår och gick tidigt till jobbet idag! Känns så konstigt att inte träffa honom så mycket som jag egentligen vill.. Men det är ok! 
Öppnade just dörren för Sigge, så nu är han ute. Han är duktig på det. Han jamar när han vill gå ut och så får han kopplet på sej och jag sätter fast det i dörrhandtaget. Så är han där ute på uteplatsen och är mer än nöjd. Speciellt när folk går förbi och klappar på honom...

Undra vad jag ska ha på mej?
Ingenting sitter snyggt längre, men sen jag började med träningen känns det faktiskt i kroppen! Även om vi bara tränat typ 4-5 ggr, så känns det som om jag blivit lite lättare och piggare. Och det är jätteskönt. Nu ska jag bara ha bort mina humörsvängningar och så är allt på rätt väg ;)

Det är bara 18 dagar kvar tills jag får gå på Systemet! Äntligen 20, tyvärr utan körkort men det håller vi på med!
Ska ha det innan året är slut, det är mitt mål.
Skiter i om jag är "för gammal" men så får det bli.
Har liksom inte varit intresserad innan, men nu känns det som om jag borde försöka lite mer.

Var uppe hos Färdigh igår, James var också där! Vi kollade på Let's Dance och en film som hette Världarnas krig!
Färdigh somnade i soffan och sov halva tiden. Jag och James käkad glass och han letade på Internet efter sin favorti porr-tjej! :D Visade sej att han känner till Anton, Martin och Niklas. Även Anna, och det var roligt..


Nej nu ska jag duscha. Och Sigges låda ska göras rent. Snart kommer Tobbe hem igen, då ska vi käka och sen ska båda iväg på varsitt håll! Han ska spela match och jobba igen efter det.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0