It's been a while..

Det var längessen jag skrev nu.
Det är redan i mitten av mars, 15 var  igår och då fyllde Diana år! Grattis igen! :)
Det har hänt mkt, jag är på Trollsländan i två veckor i rad just nu, har denna kommande veckan kvar.
Dom är så härliga barnen! I fredagas dansade vi så att vi ramlade omkull till Mora Träsk!
Känns underbart att dom känner igen mej och vet vad jag heter! Dom kommer tillochmed och kramar mej på morgonen, och det gör mej bara mer motiverad av plugga till förskollärare. Men det blir nog inte förens nästa höst-termin, för jag måste ha iordning på mitt liv först.
Med ordentlig lägenhet, och inkomst. Har tänkt att plugga på distans, då behöver jag inte sluta jobba, för det har jag inte råd med!
Tobbe pratar om att sluta på PeterNicklas och börja på båten med sin morbror! Det tycker jag verkar som en bra idé, men han oroar sej eftersom man jobbar i vecko-pass! Han säger att han inte vill vara ifrån mej så länge åt gången, men förhållandet mår nog bra av det också, så att man kan sakna varandra riktigt ordentligt!
Än så länge är ingenting säkert, och nu jobbar han röven av sej typ varje dag. Orkar snart inte sitta uppe och vänta på honom på kvällarna mer. Det hade nog varit bättre för honom att lämna PN. Tyvärr.

Vi var ute igår, Tobbe och jag, Martin och Olle. För Olle är hemma ändå tills nästa helg. Dock för att plugga inför tentor, men skit i det. Det blev lyckat. Anna joinade senare! :D
Mkt dricka! Måste ju passa på tyckte jag, eftersom jag ska käka penicillin i tre månader efter tidsag! :/

Nu ligger jag i soffan med mitt prickiga täcke och kollar på FAB 5. Innan var det Miami Ink, jag älskar det!
Kat von D är hur badass som helst. Önskar att jag hade lite balls så att man kunde varit som henne.
Nu när folk har tatuerat sej så mkt hemma hos oss, blir man väldigt sugen själv. Måste rätta till mina stjärnor!
Tobbe tatuerade sej i måndags, han gjorde en karp på armen, i massa fina färger. Och veckan innan dess var Carlsson här och gjorde hela sitt efternamn på ryggen i Old English-stil. Helt sjutk snyggt!

Herregud, vad ska jag göra mer denna dag?
Måste snart gå och hämta tvätten som fortfarande hänger på tork.
Sen ska man kanske käka frukost. Om en stund iaf, min mage hänger inte riktigt med ännu ;)

Över and ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0