Lördag - melodifestival och resebokning

Snart kommer Anna och Martin, då ska vi boka flygbiljetter eller liknande till London i sommar!
Anton är redan här, han spelar Guitarrhero på Tobbes Wii. Det tycker han är roligt bara för att en tjej som spelar gitarr har string ovanför byxorna!

Igår bowlade vi. Martin vann då! Han ramlade mest gånger också! Höhö.
Olle, jag saknade dej där, alla gjorde sådär med händerna som du gör. Ihop med fingrarna och uppåt mot dej du vet? :)
Jag var sämst, eller nej det var Anna! Men min spelstil var sämst. Orkade inte ens lyfta klothelvetet!
Sen åkte alla hem till sej. Och jag väntade på Tobbe, men han kom inte. Så jag somnade och vaknade igen när han kom hem vid 4, efter några öl på krogen!
Hm, brötande snarkande Tobbe :)

Upp halv 6 imorse och jobbade! Diskmaskinen och vattnet var cp idag efter en vattenläcka någonstans men det ordnade sej mot slutet av dagen. Jag och Frida var lite oroliga för vi trodde att vi var tvugna att diska alla kantiner, allt porslin och glas och stimmrarna FÖR HAND .. :O
Men den funkade sen och vi kom hem vid 3. Fastnade dock på Tobbes jobb till typ kl 5. Då hittade jag Anton i Joels bil på torget, och ja - här sitter vi nu!

TOPROCKERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0