Sjuk :/

Jag har gått och blivit sjuk som sagt.
Hostar snart ihjäl mej!
Kom och hjälp mej någon! Tobbe säger att han ska ta hand om mej men sanningen är att han inte är så bra på det! :/ haha.
All my love you babe.

Han är iväg och köper inlines. Han och Anton har fått för sej att dom ska åka inlines mellan Kungsbacka och Åsa, och ha med sej mackor och varm oboy. Och dom kommer dö!
:)

Jag ska jobba resten av påskhelgen. Hade sista dagen av mina två veckor på Trollsländan idag, och det kändes sådär :/ vill fortsätta vara med barnen. Dom är så mysiga när dom har lärt sej mitt namn och kommer och pratar med mej. Vissa vill hellre sitta i mitt knä om dom är ledsna, än i fröknarnas! :O Wiie. Den känslan man får då är helt obeskrivlig. Jag bara älskar dom små rackarna!

Anna och Emelie kommer nog snart. Emelie skulle sova först, och duscha. Det ska jag med göra. Och sen ska jag träna halv 9. Powerplate. Kan inte träna något annat eftersom jag har blivit så sjuk! Det är ju tillochmed farligt att träna då.. Så jag får nöja mej med att skaka en halvtimma och sen gå hem!
Precis när man har kommit igång ordentligt med sin träning så ska man bli sjuk! Är inte det rätt typiskt? Jag som skulle spunnit och cirkeltränat denna veckan! Fan.

Det knackade precis på dörren och det visade sej vara två av n-ungarna (!) som bor i huset. Dom hade varsin basker på huvudet och en korg, så tiggde dom godis! Dom var inte ens målade eller sa knappt Glad Påsk. Fucking amatörer! :D Glöm att dom fick godis. Ville inte ens ge dom äpple.

Ska diska nu. Och invänta Emelies samtal.
För övrigt är det bara 6 dagar kvar tills min födelsedag kommer. Då blir man 20 år och kan framförallt gå på systemet själv! :D Yeah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0