Tisdag!

Igår var det måndag.
Vaknade på morgonen med sån jävla snuva, och hosta! Trodde helt ärligt att döden hade kommit för att hämta mej. Men nu inser jag, på en tisdag, att idag kommer han!
Jag tror verkligen någon har något emot mej eftersom jag ska vara sjuk hela tiden! Blev precis riktigt frisk från förra förkylningen! Vafan ska man behöva bli snuvig, hostig och febrig igen då?
Klurade på det imorse på bussen, och jag kanske har gjort detta mot mej själv trots allt. Jag blir ju så lycklig varje gång solen tittar fram, så då åker alla överflödiga kläder av på fem röda!
Kanske det är orsaken, kanske inte..

Fikade med Amanda igår! Long time no see. Kändes jättebra att vi kunde prata precis som det var innan!
Kändes så bra efteråt att träningen inte ens var jobbig och det gick skitbra!
Bestämde att vi skulle starta ny tradition! Fika-en-gång-i-veckan-traditionen :D
Haha, jag och Amanda är basen men andra kan hänga med!

Idag skrev jag, Anna och T in oss på körskolan!
På tisdag nästa veck kör vi igång på riktigt! Fan, jag skiter i om Denise tar körkort före mej, men jag ska iaf ha det innan sommaren är slut. Det är mitt mål.
Om man har bil vid den tiden återstår att se.
Kanske ska försöka flytta först, och skaffa ett ställe där man kan jobba! Funderar nämligen på att sluta i Särö och börja någon annanstans.
Sökte på Indiska igår, och Platsbanken hade en del lediga jobb. Inte mycket jag skulle vilja ha, men det mesta är bättre än det jag har nu! Inte för att jag inte trivs, det gör jag verkligen, men jag känner att jag vill ha förändring!
Jag vill ju jobba med barn, men poolen är så osäker. Speciellt om man har hyra att betala varje månad, och fasta utgifter som måste finnas pengar till. Jobbar röven av mej just nu och får ut typ 8000. Känns inte så ballt när man har typ 2500 kr över per månad.
Jag vill kunna göra lite som jag vill, och då bör lönen höjas.
Visst att vi är två, men vafan!!

Miiep.


Denise kommer hit strax.
Jag borde städa, för mäklaren kommer hit imorgon och ska kort på skiten!
Tobbe har lovat att städa i taket på toa, där det har blivit lite svart av att jag har ett luktljus där. Sigges låda luktar inte rosor och choklad precis! Även om jag önskade att den gjorde det.
Sen ska vi käka middag! Vad ska vi äta?
Blir nog något med köttfärs. Eller kött. Återstår att se vad Denise vill ha, kanske fiskpinnar? Haha, det är något av det bästa den ungen vet!

Skulle tränat spinning idag egentligen, men ska man inte göra när man är snuvig som jag! Så det blir hemmamys!

Nej, nu jamar Sigge. Han vill nog ut i solen!
Jag vill ockå det.
Så får det bli. Sola väl ;)

Över and ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0