1a maj

Nu är det alltså maj.
Och om en månad ska det förhoppningvis vara sommar! Wie.
Satt tidigare på dagen och funderade, medans det ösregnade ute, om det kommer bli en likadan sommar som den vi "njöt" av senast?
Vill absolut inte behöv ha med mej paraflaxet varenda steg jag tar, siktar mer in mej på sol och bad. Om jag nu får bada detta året vill säga!
Ska mot sjukhuset på måndag och höra med dom vad fan dom håller på med egentligen. Har mami med mej som backup (mitt crew) och ska läxa upp dom totalt. Nu får dom fixa mej eller dö.

Igår var det Valborgsmässoafton, och den spenderades först hos mormor under dagtid och när kvällen började nalka sej vandrade jag upp mot Antons crib.
(för övrigt spelade A in en rolig film på sin videokamera, där han på engelska, (med hyffsad dialekt) visar sitt place för MTV (Olle). måste få tag i den så ni också kan njuta!)

Kvällen slutade med både glada och ledsna stunder.
Mest glada för min del, jag drack en hel flaska vin, vilket är mycket för en tjej som jag som inte druckit på typ 3 månader!

Haha, A skrattade åt mej förut när vi pratades vid per telefon.

Jag somnade iaf hos mami efter en ledsen stund hemma. Vi gick upp hyfsat tidigt och med en överhängande huvudvärk åkte vi till Myra, för att kolla på kossor som släpptes ut för första gången på året.

Herregud, vilken lycka!

Kort blev det också, men dom ligger i kameran som är glömd i mamis bil. Ledset nog.


Nu ikväll har det fikats med Amanda, bara vi två.

Åkte med Åsa-bussen en bit och hoppade av vid Sheshape. Tränade en timma, helt ensam. Inte en enda kotte där, kunde lyssna på vilken musik jag ville.



Nu blir det sova av vill jag lova.

Är trött och Sigge har redan somnat.

Tobbe är i Falun och spelar innabandycup (fan!) och kommer inte förens på söndag.

Får sova ensam.

Usch.


Imorgon blir det träffa-Emelie-dag.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0