Emelie-besök

Emelie gick nyss, efter en mysig kväll.
Kollade på Leila bakar,  och hon bakade bara grejer med choklad i. Tillochmed baguetter med choklad. :O
Hm..


(har något i ögat som svider och kliar!)

Har jobbat idag, till kl 4. Sen var det till Apoteket och träning. Emelie väntade hemma hos mej under tiden.
Sen har vi bara slappat och kollat tv.
På fredag är det förhoppningsvis veckofika med Amanda!
Får skippa träningen på fredag och göra det på lördag-morgon istället.

Letar forfarande efter en lägenhet. Står som 4a i kön på en 1 ½ i Åsa. Har dock inte fått några samtal från EKSTA, väntar fortfarande.
Förhoppningsvis slipper vi flytta hem till varsitt igen. Mamma vill ju hemskt gärna ha hem mej, men jag vet inte riktigt vad jag tycker om den idén. Jo visst, jag älskar att vara hos mamma och så nära havet och allt, men att följa hennes regler igen orkar jag inte med, vill leva mitt egna liv.


(har fortfarande något i ögat som  kliar och svider!)
Äh, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0