.

Nu är det fredag minsann! Kom nyss hem från jobb och sen manikyr! Lite vardagslyx.
Var på Wiila, där en tjej håller på att utbilda sej till nagelteknolog och mej ville hon öva på!
Klart hon fick tänkte jag, och gick därifrån 4 timmar senare - med ett nytt set naglar och en  ny vän! :) 4 timar! :O
haha, men vi hade vääääldigt trevligt. Inte alls för att naglarna tog sån tid, utan vi tjötade rätt rejält.

Nu sitter jag hemma.
Tobbe slutar snart och är hemma om en stund! Kollar på Extra Extra! Måns Möller är ful. Och rolig.Lucky him!

Anna min vän och hennes mami + syster har begett sej till Cypern för att gotta sej.
Väntar på ett hej-sms som beviar att hon har kommit fram och mår bra!

Skulle fikat med Amanda idag, våran veckofika, men det rann ut i sanden så att säga.
Men det får vi ta hand om en annan dag, haha. Det blir så svårt nu att försöka tajma in tider som alla kan.
Amanda och jag är ju själva basen, men det blir roligt om fler är med också, speciellt Åsa-flickorna!
:D

Imorgon är EMD (!) på Freeport med Emelie!
Haha, hon tvingar med mej dit för att se hennes älskling Danny!
Efter det lär det behövas en drink eller två, för att man ska kunna hantera det hela!


"Du ser en ko, som springer in i en annan ko. Vad är det?"

























"Coolt!"    Sååå rätt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du behöver en eller tre drinkar innan så du kan hantera det. Mohahahaha

2008-05-10 @ 11:03:31
URL: http://voldisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0