Hejdå mamma och mormor!

Imorgonbitti sticker min kära mami och min ännu mer kära mormor till Grekland i en vecka för att leva gott.
Var hemma idag och sa hejdå typ, och bara mös.
Älskar att vara hemma, en tycker det är skönt att kunna "åka hem" när det blir för jobbigt. Med Denise tex.
Hur ska det bli när jag tvingas bo hemma igen? Kommer inte kunna springa iväg till bussen och vänta 20 min och  vara borta från dom/det.
Måste komma igång med packning också. Fan.

Nu blir det Sverige pussas och kramas strax. LOST var sjukt spännande idag också!

Saknar Emelie, som är på Rhodos i två veckor.
Men snart har det gått 1 vecka, och snart är hon tillbaka.
<3


Maria - vafan ska fina grejer kosta 400 dollar för?
:(

Ne nu orkar jag inte mer.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Tycker du inte det är värt att skriva att du faktiskt träffade världens bästa Jonas i kba också?
Hade jag tyckt iaf.

2008-05-21 @ 22:14:27
URL: http://JonasAfBjorkquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0