In the middle of the night..

Sitter och lyssnar på Maia Hirasawa :) Låten "My new friend" är att rekomendera.
Det är efter hennes uppträdande med "The worrying kind" som fick mej att börja lyssna på henne. Mycket bra människa, helt underbar röst.


Känns tyvärr som om jag håller på att glida ifrån min vänner.
Speciellt Anton - vi som var så tajta innan. Undrar ibland vad han gör, utan mej? :)
Skämt åsido, vad gör han? Innan ringde vi varandra nästintill varenda dag, men nu hörs vi knappt en gång i veckan!
Why?

Nu ska mamma och mormor upp om typ 4 timmar och sticka till Landvetter.
Är lite sur på ett sätt, för jag vill med åka. Men samtidigt lycklig, för jag vill att dom ska få åka iväg och må bra.
Mormor med sin värk, som blir bättre när hon är i solen och det är varmt.
Mamma, som en ensamstående 3barnsmorsa - ja, behöver man säga mer? Hon förtjänar den lyx hon kan få.
När hon fyller 50 ska jag bjuda henne på en jätteresa!
:D Pappa har redan fyllt 50 och vi var i fjällen då. Bjöd honom inte, men vi följde med som sällskap iaf :P höhö.

Grattis Bjarne - 40 år.

Härligt att träffa Lillebror en kortis förrut också. Hoppas på mer av det i sommar! :D


Nej, ska man kanske lägga sej ner, rulla över på högersidan och blunda?

Kommentarer
Postat av: Maria din kära!

Jaah du hjärtat, det är inte lätt det där med att hamna ifrån sina kompisar. Jag har en tjejkompis som jag har varit supertajt med i hela mitt liv men nu så hörs vi typ en gång varannan månad.. det är synd men du och anton vet väl var ni har varandra såpass mycket så att ni hittar tillbaka? jag tror bara att det är en tillfällighet.

2008-05-23 @ 15:06:26
URL: http://blondielogistic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0