Jobb-helg

Denna helgen är min jobbhelg. Går på 3veckors-schema så nu är det vecka 3, och min helg.
Känns segt eftersom Olle nu är hemma i Åsa (Sverige?) och han ska egentligen firas. Men icke sa Nicke, då måste man jobba.

Tränade idag,jättebra var jag! Ni skulle ha sett. Tog bussen dit direkt efter jobbet och lyckades träffa Amanda på bussen. Vi hann prata mycket och länge innan busshållplatsen närmade sej och vi båda hoppade av borta vid bowlingshallen-hållplatsen :)
Hon skulle till Madde och var egendomligt glad över detta! haha. Hon var också en smula olaglig eftersom hon gick mot röd gubbe över vägen. Skäms!

Efter jag tränat både cirkelträning och coreboll så kom Emelie och Anna B (HAHA!) till mej.
Dom gick nyss och jag har duschat.
Min dag ju kanske inte varit den roligaste att skriva om, men om ni hade varit med hade ni faktiskt insett hur kul och mövsigt man kan ha, bara 3 tjejer i en lägenhet på en fredagkväll :)

Over and out.
Independence day är på 3:an och den ska kollas klart på!
Rock on, auw auw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0