Nere i en svacka..

Det senaste har det kännt precis som när man är påväg upp i Balder på Lisberg. Allting går bara uppåt och den där härliga känslan i magen infinner sej. Sen är man uppe på toppen, och inser att man faktiskt ska ner igen.
Man stannar på toppen ganska länge och då känner man sej som "king of the world", men inte nu.
Jag blev inte tillåten att vara på toppen så länge som jag ville.
Nej, jag ska åka ner för backen, men inte med den där härliga, pirriga känslan i kroppen. Utan med rädsla, uppgivenhet och ilska.
Just nu undrar jag bara hur långt ner jag ska behöva åka innan uppförsbacken återkommer?


Kommentarer
Postat av: maria

Men du förstår att när jag får pengar på nästa gång ja får det, så kommer jag över med en liten goodiebag åt dej! going där.

2008-05-19 @ 15:52:20
URL: http://blondielogistic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0