Seg dag och kvällen likaså..

Lördag. Klockan är 23.20. Exakt på minuten.

Jag är trött men kan inte sova. Lyssnar på Ben Harper - Sexueal Healing.

Blir lugn inombords och tänker inte lika mycket på saker man inte ska tänka på.


Anna och Martin och Niklas var här förrut.

Skulle firat Olle denna helgen men det blev inte riktigt något med det. Inte ordentligt iaf. Han fick 2 fina blommor av mej hos Anton, räknas det?

Ska faktiskt fixa en överraskning och skicka upp till honom i Lulää! Varför ska han bo så långt bort fanskapet? ;)


Vi satt ute och åt idag, thaimat på hamntorget. Mycket mysigt. Hade tagit kort om inte min kamera låg i mammas bil, utan batterier. Mami kommer nog förbi jobbet imorgon och lämnar den, annars tar jag den på måndag eftersom vi ska till sjukhuset då.

På tal om sjukhus, tipsade min arbetskamrat Frida mej om en (hyfsat) smart grej idag. Blodiglar! Mm, jag vet. HAHA!

Nej men jag har hört att om man placerar dom i ett sår så suger dom liksom bort alla bakterier och får blodet att rusa till just det stället. Bra för dom med sår och dålig blodcirkulation, like me!

Kanske ska föreslå det på måndag, tror dom att jag har blivit galen då måntro?

Håller på att förlora förståndet, enligt min kropp iaf.

Gråter och skrattar om vartannat, precis som när man var pubertal och inte visste vad hormonerna höll på med. Förutom att detta är värre.

Precis som jag förklarade för mamma, min kropp ger upp.

Det finns bara en viss del smärta och ansträngning kroppen tål och min har nog nått botten!

Fan.


Ser fram emot en ny vecka, men samtidigt inte.

Den är fullproppad med grejer som ska hinnas med, och frågan är om jag nu kommer hinna med dom?

Måndag är jag visserligen ledig, men ska till sjukhuset på dagen och sen teori, efter det ska man hinna med träningen också. Tisdag ska vi ha möte i Stadshuset efter jobbet. APT och APT. Känns nödvändigt, men dock obligatoriskt.

Onsdag är helt tom, sånär på att det står EMELIE stort över hela den dagen. Haha.

Torsdag är det ner till Varberg efter jobbet, till homeopaten Gabriella. I love it!

Känner mej alltid urpratad på något skönt sätt efter hennes samtal. Denna gången ska mami vara med igen, har haft några samtal med henne själv nu.

Men allt som jag säger kan jag också säga inför mami.

Mami är bäst!


Jobb imorgon med. Börjar 7.30.

Måste somna en stund nu, annars kommer dagen då åt skogen.

Speciellt eftersom Tobbe kommer hem imorgon (äntligen!) och då måste man ju vara pigg.

Hade tänkt lagat mat åt honom när han kommer innanför dörren, som en duktig flickvän ska göra. Haha.

Tvätta imorgon också.

Fullt upp. Busy busy.


Haha,over and out.

Nu blir det inget mer än svammel, och det vill ni väl inte läsa?


Grattis Mathias Carlsson, 20 år den 4/5 - typ nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0