Sigge jamar..

..och jag ska snart gå in i duschen! :)
Han ligger på mattan i köket och glor på mej. Är rätt säker på att han undrar vad fan hans matte gör för något.
Nu blundade han. Hade jag också gjort om jag hade mej fram ögonen.

Grattis Qvist-damerna - ni är hemma igen! ;D Och grattis Anna för att du börjar jobba ordentligt idag.

Ska snart till Åsa till DSK, med kvarti 1 bussen. Tobbe hänger inte med :/
Sen kl 2 ska jag fixa mina naglar och kl 5 är det teori. Med fröken Mia Molin :)
Efter det är det träningen, som jag misskött sen i fredags! Bad me.
3 pass, det kommer kännas såå gött!

På tal om gött så har Emelie stuckit till Rhodos med sin mami i 2 veckor, och hon lär ha det gött.
Jävla unge :D

Nu lyssnar Tobbe på  Aqua, måste nog kolla om killen slagit i huvudet eller om han bara är född sån.
Over and out

Kommentarer
Postat av: Maria

therese, jag tror att vi båda vet svaret på frågan. Han är född sån!, Kolla hemsidan - Betseyjohnson.com

min favoritdesigner som ja tror att du också skulle gilla:)

2008-05-21 @ 17:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0