Söndag - igen?

Fan va fort veckorn igår. Imorgon är det måndag igen, med teorilektion och jobb.
Blir tajt med tid imorgon, är hemma vid 4 och sen börjar teorin klockan 5 igen. Kanske ska försöka komma bort till Wiila också, en av mina naglar gick av igår och det gjorde satans ont!

Men Laila kanske inte kan, man vet aldrig.


Hm, annars är det träning imorgon efter teorin! Då blir det cirkelpass och coreboll. Jag älskar numera att träna!

I ett av mina första inlägg i denna B-logg skrev jag om att jag faktiskt skulle bli nyttigare och börja träna, men det är först nu - ett år senare, som jag verkligen tagit tag i det. And it feel's good!


Igår blev en heldag med Emelie, vi färgade hennes hår, shoppade på Kmässan och käkade thaimat i solen! Sen söp vi lite med ;) haha. Förhoppningsvis blev hennes hår bra, ljusare slingor kan ju inte gå så fel eftersom håret var ljust innan, men ändå.. Haha.


Robin Hood är på tv:n nu och den älskar Tobbe! Så han har bäddat ner sej i soffan med både godis och chips!

Snart blir det sängen för min del.

Good


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0