.. and so it turned blue

När jag vaknade imorse så var min onda fot alldeless blå! Mm, först blev jag lite rädd men så insåg jag att den brukar ju ha den färgen, typ.
Men det sticker lite i den också, jag hoppas verkligen att sjukuset ringer idag och ber mej komma in!
Det verkar lite konstigt tycker jag, för om dom ska ringa så tänker iaf jag att dom ringer tidigt.. Men ingen ringde på hela dagen igår och ingen har ringt än idag.. :/ Tråkigt att inte kunna göra något, måste sitta och hålla i telefonen i stort sett. Och mamma är på standby eftersom hon ska köra in mej. Jobbigt för henne också!

Tobbe har precis vaknat och ligger i soffan med sitt täcke nu. Han kollar på Disneychannel, som han oftast gör på morgonen. Han brukar ha lite halvmjuka chips att trycka i sej till frukost med, men dom åt han upp igår! :)

Jag ska kolla lite mer på fiskarna nu. En av dom ser misstänksamt tjock ut om magen, kanske kommer det fler minifiskar? Kul i sånna fall, man kanske ska separera dom direkt då? Så dom inte bli uppätna menar jag.. höhö.
Kannibalfiskar. När Tobbe går förbi vasen viskar han hotfullt: MÖRDARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0