Återigen lill-lördag..

Men inte fan händer något i stil med lördagkväll i mitt liv just nu.
Haha, pluggar teori och äter tomat. Hur intressant och spännande är det?

Glor på Las Vegas samtidigt och försöker koncentrera mej på att få körkort. Men det är ganska svårt, jag får inte in tillräckligt mycket information i min hjärna!
Just när jag tror att jag kan det något sådär, så tänker jag på något annat ett tag och så är det borta. Det säger liksom poff och så är det väck! Helt blankt... Det kommer aldrig funka.

Hm, kanske ska göra något annat en stund. Hjärnan får pausa lite.
Lånade Emils mopp igår för att torka golvet, det kanske jag kan göra nu?
Ja, så blir det.

Ni kanske får läsa mer sen.
Jo, det lär bli fler inlägg ikväll..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0