Besticksorterande och trötthet

Första jobbdagen på länge är avklarad! Kändes faktiskt ok, allting går ju på rutin numera så det var inte svårt att hitta något att göra..
Dagen gick rätt segt och klockan stog nästan still ett tag. Men när klockan var 3 så slutade jag.
Fick med mej massa udda bestick hem från Lisbeth som hon hade rensat, och nu sitter jag och kollar om det finns några värda att behålla. En jättefin kniv fanns med, med blommor på handtaget. It's a keeper!
Synd att det bara fanns en, men Röda Korset eller Gruvan lär ju har något i samma stil. Udda är kul tycker jag, fundera på att skaffa massa tallrickar i udda mönster och färger. Samma storlek iaf, men alla olika. Jättefint att duka upp bordet med sen.. :)




Kollade lite i affärer också, på vägen från stationen!
Julhysterin smyger sej på utan förvarningar.. Massor med tomtar, adventsljusstakar inklusive mossa, ljus och massa glitter, pappstjärnor att hänga i fönstrer, plastgranar OSV. Blir lite irriterad. Det är ju bara mitten av november. För mej ska julhandeln börja precis i december. Detta förstör ju liksom hela myskänslan med jul. Om man nu ska få julgranskulor och tomtemasker slänga i ansiktet redan i september, vad är då meningen med hösten? Då blir ju hela september, oktober och november en enda lång väntan. På en enda dag. Herregud.
Spare me!

Funderade förrut på att träna på nya Sheshape, men jag mår inte bra så jag stannar nog här hemma.
Får bli hemmaträning innan läggdags istället. Ska upp tidigt imorgon med, klockan ringer nog 05.30.
Bara tanken får mej att vilja krypa ner i sängen nu och ta vara på så mycket sovtid som möjligt..
Hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0