Farsdag-söndag!

Grattis alla pappor på Farsdag! :)

Vaknade tidigt imorse med, och nu har Tobbe gått till jobbet! Han har kräkts lite nu imorse, jag hoppas verkligen inte att det är någon magsjuka eller så. Men han gick iaf till jobbet ändå, dålig idé enligt mej men mina ord verkade inte särskilt viktiga nyss. Han lär komma hem om en stund igen, förhoppningsvis.

Jag ska iaf ner till Åsa idag igen, ha en sleepover hemma! 
Men först ska jag in i duschen, jag ska duscha jääättelänge.. Ögonbrynsnoppring är det dags för också, även om det är jobbigt.. Funderar också på att svänga förbi Åhlens sen när jag ska till bussen, en liten present till pappa får man nog inhandla.. :)

Skriver mer sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0