Från lill till stor

Mm, kom på nu att det faktiskt är stor-lördag idag.
Och inte vilken lördag som helst egentligen, utan lördagen före första advent.
Advent heter min dator, märket allstå. höhö.
Jag jobbar idag, kändes mindre ok att gå upp 06.15 imorse, trust me!
Tycker det är jobbigt att det är mörkt och kallt när man går upp, och sen när man har slutat jobbet så är det kallt och mörkt igen. Man hinner liksom inte ta vara på dagen alls! :(

Dom senaste dagarna har jag satt på naglar, (som ramlade av så jag fick göra om dom, haha!) klippt och slingat mej, kommit igång med träningen ordentligt igen, jobbat, haft ytterligare 2 körlektioner.. hm, mer?
Min körlärare sa att jag körde som Colin McRay, (?) på landsvägen. Och när han såg att jag försökte tänka efter vem människan han menade var, så sa han: Han kör rally, och han är bra.
Fattar inte riktigt om han menade att jag körde för fort och vårdslöst, men jagf tänker att jag inte gjorde det. haha!

Anna åker mot Nya Zeeland på måndag, bara 2 dagar kvar tills dess. Hade liksom hoppats på att hon skulle vara hemma på jul & nyår, men icke!
Jag har beställt en julklapp åt henne men den hinner inte komma innan hon åker. Så den står där åt henne när hon kommer hem! :)

Mamma har varit på shoppingresa med sin vännina, jag har Sigge-abstinens igen, jobbet kallar och jag insåg förrut genom att läsa hennes blogg, att fröken Julia har börjat träna på Sheshape! Och det verkar som om det är den lokalen som ligger i min källare, jag ska skälla på henne och försöka tvinga henne att träna samtidigt som mej idag! :)



Nu ska jag skala morötter och lök med Petra!
Håll till godo!

Kommentarer
Postat av: Emelie

See you at five?

2008-11-29 @ 13:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0