Fredagkvällen är över..

Nu är jag hemma igen. Spenderade ju hela dagen i min soffa, helt ensam typ.
Lyckades iaf göra rent på toaletten, skurade golvet och gjorde fint.
Sen ringde Anna vid 3-tiden och jag åkte med upp till henne. Där myste vi, käkade mat, kollade Idol och sen somnade hon i soffan! :) Hon är proffs på det området, speciellt på fredagkvällar. Trust me!
Har haft jätteroligt! Anna sydde in mina snyggingbyxor som jag äntligen kommer i! :) Dom har legat i nedersta byrålådan i 3 år och väntat på att jag ska klämma mej ner i dom igen! Jag lyckades i förra veckan och jag är grymt stolt över mej själv. Inte bara för att det är en liten storlek (31), men jag har fan lyckats gå ner såpass många kilon så jag kan ha på mej dom snyggaste byxorna jag någonsin köpt! Nu var det sagt. Lite egoboost såhär på kvällskvisten.
Maria och jag skrattade så vi höll på att kikna förrut, hon är rätt rolig även om hon har 39 graders feber.
Vi tog kort på hennes dator, men dom har jag inte här. Får be henne skicka dom till mej imorgon. Dom blev rätt bra!
Glad över att Lars åkte hem idag, han har ju sin egen stil, som jag inte tror passar in i Idolfacket riktigt. Sen klarar jag inte av honom heller. Jag gör Anna lite ledsen i ögat när jag säger så, men sorry babe - så ärä!
Fick skjuts av hennes snälla bror Markus som ändå skulle ner hit.

Och nu sitter och väntar på Tobbe nu, han kommer strax!

Det går ingenting alls bra på TV sådär dags!
Får gå och borsta mina tänder och sova en stund. Ladda inför mitt Röda Korset-besök imorgon, om jag har sån tur att det är öppet då. Ska lämna lite grejer som jag inte vill ha kvar och kanske köpa nytt.
Typ en lampskärm som jag tittat på ett tag, lite udda tallrickar, kanske mer glas, krukor hade varit roligt med. Får se vad huset har att bjuda ;)

God natt på er, hoppas ni haft en lika trevlig, halvtrött fredagkväll - precis som jag!
(för nu är det faktiskt lördagmorgon för att vara korrekt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0