Fredags-stoj

HAHA börjar känna att en röd lampa blinkar ovanför mitt huvud idag med. Pensionärsvarning!
Imorse gick jag upp, vi började städa och nu har jag bakat bananmuffins (för att bananerna skulle slängas annars, bäst att göra något med dom då!) haha, och så tvättar jag samtidigt. Diskmaskinen går för fullt och jag har rensat i alla mina små papplådor som står överallt. Och klockan är bara halv 1. Jag är grym!
Eller töntigt, välj själva!

Amanda kommer och hälsar på idag, äntligen! :) Ska bli mysigt att träffa henne.
Längessen, veckofikan har ju blivit lite kass faktiskt. Funkade i några veckor sen gick det liksom inte mer och vi har inte kommit in i några rutiner med det där ännu!

Tobbe börjar jobba klockan 3 och Romeo kanske ska sova här inatt. Idol ikväll med Anna lutar det åt också. Och imorgon ska jag till simhallen igen, smidigt när den ligger typ 2 minuter bort! Jag och Romeo då alltså, kanske Julia med.

Tvätten är klar, vidare till torktumling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0