Händelserik eftermiddag och söta barn

Åkte bort till akuten förrt med min förbannade fot. Där sa dom bara att jag hade en inflammation i fotleden, och att jag skulle hem och vila. Suck. Mittenfingret till Kungsbacka Närakut.

Maria kom nyss efter en traumatisk resa hit. Med brandbilar, poliser och ambulanser - tydligen en olycka, hemskt.
Anna har tränat och nu är hon inne i min dusch och han har ätit ägg på knäckemacka.
Nu inväntar vi mest Europe Music Awards på MTV, det börjar klockan 9.
Kanske det blir poccon då? :)



I lördag,när det var Halloween, så blev barnen lite ledsna för att dom inte kunde klä ut sej ordentligt.
Det kunde fixas lätt med kajalpenna och låtsas-svansar! :)
Sen mjauade dom hela kvällen och lekte att Tobbe var en råtta som dom anföll typ varannan minut.
:D mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0