Helg - igen?

Jag tycker att det går för fort nu. Borde ha en knapp som kunde pausa i världen ett tag. Jag hinner liksom inte med!
Inatt ska jag jobba också, 11 -04. Kommer vara trött och medicinerna har gjort mej snurrig idag så jag kommer dö.
Typ. Hoppas människan jag ska jobba med har lite överseende och låter mej göra pommesfrites hela kvällen typ. Mostallrick och varma nachos med ostsås är ok också. Alla under samma priskategori och inte svåra att göra :)

Romeo har åkt, Tobbe jobbar och jag har lagat lasange. Den står i ugnen och jag hinner pusta ut lite innan Anna förhoppningsvis kommer. Hon ringde mej i ren ilska förrut och sa att hon skulle skjuta Anna Skipper (du är vad du äter) med en falukorv! (?) Logiken i den meningen hade sprungit sin kos.
Hon ska underhålla mej en stund innan jag ska gå, typ halv 11.
Tobbe är orolig, han tycker inte jag borde gå hem själv kl 4, men jag skiter i det. Om det inte är folk ute så är det ok. Jag kan gå snabbt om jag vill. Eller så får han helt enkelt masa sej upp och möta mej! :)
Så det så!

Tack Amanda för igår! Har saknat det :) Hoppas din utekväll blir lyckad idag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Om jag kommer sen och vill ha pommes frites... Då ska dom inte vara snålfriterade :P haha!! Trodde du skulle jobba med mig först när jag såg att du skulle jobba inatt hehe! kramis

2008-11-15 @ 18:56:48
URL: http://annathisismethen.blogspot.com
Postat av: Amanda

Jag ska inte ut ikväll, blir alltså inget besök idag TYVÄRR. Det svider i hjärtat på mej.

Hade jättemysigt igår, måste göras om.

Gå inte hem själv! <3

2008-11-15 @ 19:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0