Helt slut!

HAHA, jag säger bara en sak: GÅ ALDRIG PÅ ETT SPONTANBESÖK TILL SIMHALLEN MED EN EMIL OCH EN TOBBE!!
Jag är helt slut. Träningsverk i både armar och ben kommer jag ha imorgon! Usch.
Dom har lekt. Som man gjorde när man var liten. Hoppade kanonkulor, dök imponerande dyk, sprang på flytplattor och käkade köttbullemackor! :) Men som sagt, jag är helt slutkörd.
Fick inte sova så mycket heller, var hemma vid halv 5 och gick upp vid halv 11. För mej som har vant mej vid mer än 7 timmars sömn numera så var det kämpigt. Men jag kunde inte somna om eftersom min arbetsvecka börjar imorgon på riktigt. Nu jobbar jag varje dag denna veckan, tidiga mornar blir det. Ska börja träna ordentligt nu igen, för foten börjar bli normal igen. Jag kan ju gå ordentligt, och inte som en pingvin som Tobbe tyckte jag såg ut som när jag haltade omkring här hemma. Och det gör mindre ont. Börjar tro att det bara var någonting som behövdes. Som kom och sen gick.
Och förhoppningsvis inte kommer tillbaka.

Tobbes pappa kom hit förrut och lämnade en soffa. En beige som Tobbes bror har haft i sin lägenhet. Jättefin, helt ok. Men problemet är att den har stått i ett vardagsrum där det har rökats inne! Och det luktar skit!!
Jag vet inte vad jag ska göra med den. Jag vill bara slänga ut den när jag känner lukten. Fruktansvärt.
Inte som rök om någon röker på balkongen, utan inrökt och unket på samma gång. Finns säkert någon jättebra möbeltvätt, men den kommer lukta illa länge innan det försvinner. Och frågan är då; kommer jag orka med det eller är det lättare att köpa billigast möjliga soffa någon annanstans?
Yes, jag är med på det senare där. Tåls att funderas på!

Tobbe och Emil åkte ner till Åsa och spelar innebandy. Så att dom kan avreagera sej lite mera.
Dom har varit som småbarn som har fått i sej för mycket socker, tagit alla sorters uppåt-tjack samtidigt som dom är övertrötta. Ja, ni kanske kan tänka er?


Kanske blir mer inlägg idag..
Funderar på hur man gör för att få fler besökare? Ingen kanske tycker min blogg är tillräckligt intressant.
Vad behövs? Bilder på sej själv, bilder över huvudtaget, videos, länkar, snusk? SÄG SÄG SÄG...


Kommentarer
Postat av: Amanda

TANTSNUSK!!



Jag tror det var jag som behövdes för att ditt ben skulle bli bra igen =D

2008-11-17 @ 10:07:15
URL: http://amandamars.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag tycker din blogg är jättebra! Det är allt som behövs ;) Puss!! http://www.cherrylanesluutra.blogspot.com/

2008-11-17 @ 17:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0