Hyperenergisk helt plötsligt

Kom hem från jobbet strax innan 5, detta är den enda dagen på mitt 3veckors-schema som jag jobbar till 4.
Annars är det bara till klockan 3.
Jag var trött och seg och lite smågnällig när jag kom, vilket jag förberedde Tobbe på genom att skicka ett sms. Det är städ-dag idag också, så det drog ner mitt humör en del med. Vet att jag hade massor att göra när jag kom innanför dörren. Tobbe hade gjort en del, men det finns mycket kvar.
Anyway, Anna kom förbi en sväng och skulle egentligten gått och tränat på gamla SheShape, men hon avbokade och så gick vi ner till det nya här nere i källaren istället. Maskinerna är riktigt avancerade och moderna, men dom funkade ganska bra. Istället för att ställa om maskinerna på det gamla stället, så man behövde göra samma maskin 2 ggr, så gjorde denna allt på samma gång. Man tränar både biceps och triceps på samma maskin.
Skitbra!
Och så hade dom TV samtidigt som man kolla på samtidigt som man går på Crosstrainern. Totally cool :)

Nu är jag iaf superhyperjätte-energisk och ska ta tag i städningen! Men först ska jag göra lite situps och armhävningar, följt av hukningar och stretching! Yeah, feelin' good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0