I'm back!

Yes, jag är tillbaka!
Visserligen landade vi i torsdagskväll men det har varit full fart sen dess!
Hade en underbar semester med värme, bad, avslappning, fint umgånge och paraplydrinkar! :) Nu är jag lite brun med, fast det känns som det mesta bara försvann så fort man kom in i planet på hemvägen - den luften förstör allt som kommer i dess väg. Tro mej.
Åkte med Detur, och ja, jag blev besviken på deras flygresa, precis som Emelie hade förberett mej på!
Skakigt, lite B, crap-mat och segt. Ingen av tjejerna kunde svenska heller, knappt engelska. Dom pratade med varandra på turkiska och jag är säker på att dom snackade skit i varenda mening. Dom såg nämligen ut så..

Men jag är glad över att vara hemma igen iaf.
Åkte ner till mamma i lördags och klappade lite på Sigge.
Det var katter överallt, både på hotellet och på alla restauranger och gator nere i Turkey, så jag saknade honom ganksa mycket. Men när jag kom ur bilen hemma så kom han gallopperande nerför backen och nästan hoppade på mej!
Jag tog upp honom och så slickade han mej på näsan sådär som har brukar göra, som en hej-puss!
Kände mej väldigt omtyckt och efterlängtad.
Köpte med mej fika, vi hämtade mormor och jag fick vara i centrum och berätta min hemskt intressanta semester-historia.
Hann hälsa på pappa också, i typ 2 min! Sen gick bussen och så åkte jag hem.
Jag vet inte riktigt var dessa dagar har gått åt till, men knappt vettiga grejer är det iaf.
Nu ska jag försöka njuta av lugnet när hemma och invänta Tobbe, det är hans spela-innebandy-i-åsa-kväll!

Godnatt alla, lovar att bloggen är igång igen nu, efter det välbehövliga avbrottet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0