Lugn lördag

Jahopp, då var det lördagkväll då.
Imorse gick jag upp ganska tidigt eftersom jag inte kunde sova. Det har gjort så ont i denna dumma foten i några nätter nu, så jag har inte haft ro att ligga kvar på morgonen. Jag gick upp och började vanka fram och tillbaka här i lägenheten, sen satte jag mej med pumpstöveln ett tag och sen gick jag bort till Röda Korset.
Lämnade lite grejer som jag inte ville ha längre, ville inte slänga dom dock. Någon annan kan ju ha nytta av dom! :)
Fick med mej lite saker hem igen, 2 turkosa koppar och tillhörande fat, en present till Maria faktiskt, en liten ljusstake, en grön lampskärm och en glaslykta som man får plats med ett stort blockljus i. Väldigt fint lyser det!

Mamma ringde efter det besöket och undrade om jag skulle med till Åsa. Så jag följde med, myste med Sigge, tog en promenad på stranden. Gud va jag har längtat efter det, det är sån terapi faktiskt. Lukten, vinden och så är det något annat speciellt också. Kan inte riktigt förklaras, men det är en trygghetskänsla så fort jag kommer ner till min strand.   Och så hälsade jag på mormor. Jag plockade lite kottar som jag ska pynta med på balkongen! Ska lägga dom i något tillsammans med ljus och lite granris kanske! Ska ner till mormor och plocka lite mossa och ljung nästa gång.
Imorgon är det farsdag! Då ska jag ner igen, till morfar och äta tårta. Förhoppningsvis träffa mina kusiner också :)
Då sover jag över hos mamma också, vi ska till sjukhuset tidigt på måndagmorgon!

Nu ska jag kolla vad som går på TV. Lillebror säger att det kommer SvenssonSvensson, maybe..


Kommentarer
Postat av: Maria

en present till mej åhåååå! :D we love the red cross ;)

2008-11-08 @ 21:37:06
URL: http://blondielogistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0