Lugnt och skönt

Nu har alla åkt. Amanda kom vid 1 typ och åkte med bussen hem kvart i 10. Hela dagen har gått jättesnabbt och vi har i stort sett bara suttit vid köksbordet och pratat. När vi kommer igång så kan vi knappt sluta! Speciellt om det handlar om pojkvänner, lite tantsnusk, vänner och ovänner eller jobb. Vi tog matpaus vid 4 och käkade thaimat. Amanda beställde en stark och hon kunde inte riktigt äta upp allt för hon fick magkatarr av styrkan! :)
Romeo kom vid 7 typ och nu ligger han i sängen och sjunger SjörövarFabbe för sej själv.. Han kan inte orden men han sjunger det som liknar dom riktiga orden iaf..
Vi har lekt monster, kastat snutte och ätit isglass.
Han sa till mej innan jag sa godnatt: - Jag gillar Amanda, hennes ben var långa! :) hahaha, jag kunde knappt hålla mej!

Imorgon ska vi kanske gå till simhallen och jag har fått order om att gå och mata ankorna igen, för dom har inte fått mat sen sist han var här säger  den lille mannen! :) Dom ska få sega poccon, men inga tacochips för dom ska han ha själv! :)

Njuter lite av lugnet faktiskt. Tobbe kommer vid 11 och då ska vi mysa en stund, kanske kolla på en film. Men jag är himla trött just nu, så jag vet inte hur det blir med piggheten när han klampar in genom dörren!
Skriver mer imorgon, god natt på er!


Kommentarer
Postat av: MANDO

Hahaha hälsa lill-killen från mej!!

2008-11-14 @ 23:16:48
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0