Mysig lördagkväll!

Sitter just nu och kollar på Idol tillsammans med Romeo.
Vi har laddat upp ordentligt! På soffbordet finns halvätna negerbollar sen han var här sist, färsk ananas, godis, chips, pepparkakor och juice!
Romeo hejar på Robin och jag hejar på Anna!
:D

Imorgon ska jag jobba på Lillamandas, mellan halv 10 och 5.
Efter det ska jag leka med Anna hade jag tänkt och ha mys med Tobbe!
På söndag är jag helt ledig och då kommer mamma och hämtar mej. Jag ska hem och träffa Sigge lite,har nästan abstinens. Och så ska jag hälsa lite på mormor och morfar! Och Denise och Sophie givetivs.
Och ta en promenad vid stranden, ensam dock, min ringa-och-5-sekunder-senare-går-man-en-strandpromenad-kompis är ju på Bali. Anton, kom hem snart!
Martin och Niklas, ni med!
Trodde inte man kunde sakna människor så mycket, men det är liksom så tomt utan dom.
Vi är ju bara 3 kvar här nu, av 7. Snart  åker ju Anna till Nya Zeeland också, men kommer hem om 2 månader.
Hm, det är så tomt.

Nu är det paus. En maskin tvätt ska slängas in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0