ointressant lill-lördag

Varför kallas det så? Har alltid undrat men aldrig fått något bra svar..
För att det är mitten i veckan och det ska man fira som om det vore lördag? Rätt korkat om man frågar mej, man ska väl upp och jobba på torsdagen? Åtminstone vissa..

Jaja, ska inte ta upp saker jag inte förstår mej på! :) Har iaf varit hos Tobbes mamma sen 3, käkat middag och myst. Julia kom också och somnade ganska fort, hon var jättetrött.
Fick reda på av Therese att jag ska jobba julaftonsnatt med henne, extra. Och sen fick jag 2 nätter av Anna också, tydligen ska hon till Sälen. Jag är ju ändå ledig emellan jul och nyår, så extrapengar är ju aldrig fel.
Ska jobba på Lillamandas på lördag med, 23-04. Härligt med fulla folk som ska käka äckelmat innan dom tar bussen hem! I love it! :)

Nu är det nog dags för duschen och sen nana. Upp imorgon och  vänta in samtal från Sahlgrenska som aldrig verkar komma! Trodde att det var något fel på min telefon förrut, men andra människor har ringt idag så jag hade fel. Dom kanske bara har glömt bort mej?

God natt på er iaf!
Krya på dej Maria, stackars sjukling ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Hellu,, gott med extranätter ;) Jag ringer dig sen för antar att du inte åkt in idag?! Märker jag sen, haha.. ha det gott Kramar

2008-11-13 @ 10:44:17
URL: http://annathisismethen.blogspot.com
Postat av: Amanda

För det första, lill-lördag är en dag som folk ska få anledning att bete sej som att det är lördag. Det är mer okej å gå ut och festa om man säger lill-lördag än onsdag.

För det andra, jag ska nog kanske ut på lördag. I`LLVISIT YOU AT WORK MY DEAR!!

2008-11-13 @ 11:29:11
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0