Snö inatt!

Yes people, det har snöat inatt. Redan igårkväll faktiskit. Jag och Anna vandrade till Hemköp och köpte frukt efter min träning och när vi kom tillbaka låg det lite snö på ett biltak. :D
Och imorse var det lite vitt på marken och jättekallt. Vägen var alldeless hal.
Vinter kan jag överleva, om den är såhär varje dag. Med sol men ändå kallt.
Men fuck hösten, den vill vi inte se mer av. Kom vår och sommar, gärna snabbare än vanligt..

Sitter på jobbet nu och absolut ingen nytta alls.
Har tjatat på personerna nere på lönekontoret, för det fattades typ 1000 kronor från min lön. Men dom skulle fixa det och så får jag mellanskillnaden den 4e typ.
Jättebra, great. Bara att jag har ödslat typ 20 minuter av min rast för den sakens skull.
Min clementin blir det enda som jag käkar till "frukost" idag..




Amanda - höhö, jag har sett WallE. Längessen! :) Men jag fattar piken. Thanks mate.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Pik? Tror jag mest tog åt mej själv, tyckte människorna i filmen påminde mkt om mej själv.

2008-11-21 @ 13:27:59
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0