Tillbaka på jobbet igen

Nu är jag tillbaka på jobbet!
Känns ok, men jag hade hellre velat ha semester en stund till, kanske 2 veckor till :)
Undra om ekonomin hade gått ihop då? Njaa..
haha, på tal om det så fick jag extrajobb igår! Lillamandas, ska få veta mer tider senare.
Men jag ska alltså extraknäcka hos dom, flippin' burgers!

Har körlektion imorgon tidigt, men det är nog ingen bra idé att gå på den, foten krånglar som fasen och gör ont!
Måste nog avboka.

Spenderade gårdagen på IKEA och handlade lite mer gardinstänger, gardiner, litet bord, en tavla och så..
Har ju velat ha en guldfisk länge så vi åkte till Zoomässan och kollade. Frågade efter en guldfisk men snubben som har affären ville inte sälja en sån till mej eftersom (citat) - dom växer så fort och jag vill inte ha tillbaka dom igen!
Hm, han verkar iaf helt dum i huvudet. Vi orkade inte riktigt tjata så nu har vi 4 guppy-fiskar hemma i en stor vas.
Rajärt, Sofny, Kicken & Ella!
:)
Så nu är vi djurägare igen!

Nu är rasten snart slut. Och dagen med, yes!


För övrigt är det november redan. Hur fan gick det till?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så sa dom till Edwina med så vi åkte till Gbg och inhandlade två guldisar istället =D

2008-11-04 @ 17:26:57
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0