Tycker synd om mej själv..

Jag hatar att vara förkyld! Det är så jobbigt. Man måste snyta sej miljoner ggr i minuten, näsan blir röd både på och under och så gör det ont att snyta sej efter ett tag. Sen så går man ändå och drar in snoret så det hamnar inne i hjärnan, då blir man helt knäpp och jättetrött. Känns som om min hjärna är gjord av mos och jag kan knappt hålla mina ögon öppna. Har sovit lite till och från nu i eftermiddag! Vaknade nu igen, har nog sovit ett par timmar i soffan!
Får försöka duscha, ta en penicillintablett, borsta mina tänder och ladda upp med himla massa snytpapper på nattduksbordet.
Lite Wick på halsen och under näsan gör susen med. En stund. Men det är ok, man kan sova hyffsat ordentligt iaf..

Tobbe kommer hem från jobbet snart. Djurpolisen är på Animal Planet, så risken finns att jag inte kan gå ur soffan på ytterligare en timma.

Förresten tittade jag lite smått på MTV nyss. Tror det heter Celebraty rehab eller liknande.
Folk som är kända, tex porrstjärnan Mary Carey, som har lika sorters missbruk och dom ska läggas in på en speciell klinik. Med tvkameror överallt.
Gud så löjligt. Är inte ett alkoholberoende eller ett kokainmissbruk en ganska privat sak?
Hade jag druckit större mängder i hemlighet i flera år, inte fan hade jag satt mej framför kameror och berättat om det och sen blivit följd av dom där kamerorna,som filmar mej samtidigt som jag får abstinens och gör dumma grejer.
Nej usch.
Håll era dumma hemligheter för er själva!

Nu är det paus. Jag kanske hinner duscha snabbt?
Eller lyssna lite på Green day, svårt val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0