Sahlgrenskabojkott!?

Jag är så himla arg! Här har jag suttit hemma en hela vecka och väntat på ett samtal från Sahlgrenska, för att jag ska läggas in. Idag har ingen ringt heller, så jag bestämde mej för att ringa dom!
Dom har tydligen "glömt bort mej" och det blir igen inläggning denna veckan! Jag blir så jävla förbannad, jag har missat flera dagars arbete och förlorar pengar! Och dom tänker inte riktigt i dom banorna heller, för här sitter jag - med telefonen i handen i stort sett och väntar på att åka dit. Men icke, nu ringde dom upp mej och sa att om 2 veckor ska jag in!
Hm, jag orkar inte. Tänkte kanske bojkotta Sahlgrenska för alltid. Vem är med mej?

Ska åka bort till Willy's och handla med mamma sen vid 4, men innan dess ska jag damsuga och försöka käka något. Maybe toast, älskar det! Med mörkt bröd, ost, skinka och tomat :) Mums!

Uppdaterar mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0