ÄNTLIGEN FREDAG!!

HAHA, äntligen ja! En ledig helg är så himla underbart, speciellt när man inte har bokat upp sej på för många grejer.
Visserligen blir det myseftermiddag/kväll med minisystern på lördag, och städning och thaimat hos mormor&morfar på söndagen! Men annars vet jag inte.. höhö.

Ska försöka träna idag, foten känns bättre.
Men ska inte gå på några pass, ska fippla lite på crosstrainern lite istället, se om det funkar. Åker nog med mamma hem sen, och på vägen ska hon hämta Sophie som har varit hos pappa denna veckan!
Skönt att hon är hemma sista veckan jag är hemma iaf :)

Det är bara en vecka kvar tills vi ska flytta in. På pappret alltså, men vi ska ju inte ta in grejerna förens på lördagen, om 8 dagar! Wie. Är så förväntansfull och glad. Men samtidigt är jag lite ledsen eftersom jag inte kan ha med mej Sigge-bus! Och att mamma inte bor med mej. haha, jag vill gärna bo med henne för alltid!

Ska gå bort till Apoteket och hämta mer mirakelbantningspiller :) NOT.
Men dom funkar lite iaf,inte lika hungrig längre och inte lika sugen på grejs.
Skitbra.
Bye for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0