Äntligen!

Jaha, då var det kväll. Eller närmare natt.
Blev sent idag, har packat klart nästan allt, bara blommorna som står kvar i stort sett.
Kläderna har hamnat i en stor svart sopsäck, sängen är nerskruvad och jag får sova direkt på golvet med madrassen inatt. Datorn och pumpstöveln ska packas ner på lördagmorgon. Och så vidare. haha, orkar inte skriva allt, hade tagit evigheter.

Är iaf helt slut efter bärande, nerpackande och tänkande på vad som ska hamna var och hur jag ska komma åt det när vi bär in grejerna :)
Har duschat, sitter med pumpstöveln och borde egentligen sovit för typ en halvtimma sen. Ska inte upp klockan 5 imorgon iaf, har sovmorgon en timma. Men jag kommer inte hem alls imorgon under dagen, så det gäller att sova ordentligt. Vilket redan har skitit sej som ni märker.

FÖR ÖVRIGT ÄR JAG MED I EN JACK JOHNSON-VIDEO!!!! och alla mina andra söta vänner som var med på den resan i somras! :) En riktig video, som ligger på hans hemsida och som man kan se på youtube!
www.jackjohnson.com/video och så heter låten "Hope". Eftersom vi stog längst fram syns vi bra!
Dom har lyckats filma när jag och Tobbe står med händerna upp i luften och har format händerna som hjärtan! Anton, Martin, Anna, Niklas, Albin, Willaume och Sunne, + Skånetjejerna syns riktigt bra, flera ggr.
Helt obeskrivlig känsla. Så underbar! Ville bara skrika och gråta samtidigt som jag hoppar jättehögt.
Men jag nöjde mej med att ringa Anna!

För övrigt hittade jag bilder från förra vintern, måste visa er hur jag såg ut då. Under inverkan av kortison och många mer kilon!
Jämnför och tyck. Vilket är bäst? :) höhö.
Jag kan det rätta svaret iaf. Nästan lite pinsamt hur man kunde se ut så. Skäms över mej själv men känner mej stolt för att jag lyckas rätt bra med viktnergång!




Första är taget 2008-03-28 och det sista är från 2008-09-29

Sov gott alla. Jag gör det gott samvete idag! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Holy crap!!

Du e så fin!

2008-10-10 @ 11:14:04
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0