Återigen måndag

Nu är det måndag igen! Fast en speciell måndag, första måndagen vi spenderar i lägenheten.
Är ledig idag och det enda jag har planerat är en körlektion vid 3.
Tobbe ska nog på en mässa med jobbet och är borta hela kvällen verkar det som, Sophie kommer hit och håller mej sällskap sen istället. Emelie kanske med tittar förbi.
Det är roligt att ha sitt egna som folk bara kan komma förbi och säga hej!

Måste till IKEA, köpa gardinstänger och gardiner!
Och ett torkställ för tvätt.

Hm, tål att tänkas över.



Fick för övrigt inte igång tvhelvetet igår, det visade sej att man måste ha kod för att sätta igång boxern och den har min hyresvärd. Försökte ringa henne idag men hon ville inte svara.
Får försöka imorgon!

Kommentarer
Postat av: maria

Jag och anna kanske kommer i morrn!!! :D:D:D:D:D:D:D:D::D oj, shiet jag är glad på riktigt xD Löve yooouu darliiiing!

2008-10-13 @ 22:36:44
URL: http://blondielogistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0