Bokat!

Yes, nu är resan bokad och klar! Imorgon tar vi planet från Landvetter och åker till Marmaris! :) Där är graderna runt 25 -27 och havet är med varmt. :) Kommer må bra och bli brun. Pilutta er som måste vara hemma i hemska Sverige med stormvarningar och sidoregn.
Ska bli helt underbart att äntligen komma iväg. Kunna bada och sola och dricka parplydrinkar på stranden. M!
Vaknade sent idag, låg kvar och myste en stund och käkade sedan frukost. Idag firar jag & älsklingen 3 år!
Därav resan, som ett extra stort firande, veckofirande rättare sagt, av vårat underbara förhållande som jag inte kan sluta skryta om! Öh. Skämt åsido så tycker jag nog att vi har ett rätt bra förhållande. Utan skryt.

Anna och Maria kommer snart, ungefär vid halv 2. Då ska vi träffas och äta något tillsammans, det är tanken iaf.
Anna ska ha APT vid 5 meddelade hon, så några timmar hinner hon stanna iaf! Hjälpa mej lite i packningen får dom allt göra med..
Tobbe är inte hemma för tillfället, han skulle iväg och fixa något.
Ingen överraskning, för pojken har inga pengar kvar fram tills löning!
haha, typ som mej.

Solen skiner ute idag och man ser hur otroligt skitiga fönstren är överallt. Tro mej, dom ser inte ut att ha blivit rengjorde på flera år, trots att dom bara har suttit här i typ en månad.


Nu ska jag förinta dammråttor.
Later!

Kommentarer
Postat av: AMANDA

Åh blä för dej!!

Å grattis på 3-årsdagen!!

2008-10-22 @ 14:21:20
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0