Dumma fot!

Så, sitter hemma i soffan nu.
Skulle tränat ikväll men min fot gör för ont, den är svullen så jag kan inte  riktigt vicka den upp och ner ordentligt. Svårt att gå på den också.. :( Ville verkligen träna och hade sett fram emot det, men kan man inte så är det inget att göra åt.
Fick cykla hem cykeln förrut iaf, det var lite träning. Och sen ska jag göra situps och armhävningar, som vanligt innan jag går och lägger mej. Ska få bort magen!

Saknar min vän Emelie som snart kommer hem! På söndag är hon hemma i Sverige igen :)

Måste äta, vad ska man äta? Har sån dålig fantasi när det gäller att laga mat..
Blir lätt samma sak hela tiden, och det är ju tråkigt i längden.

Fick köra bil hem från Kungsbacka förrut med, och upp till mormor. Vi sa hej och hämtade Denise, hon fick sitta bak medans jag körde ner till Tobbe och där hämtade jag cykeln.


Nu ringer telefonen, måste svara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0