Förvånandsvärt snabb Ikeavistelse

När jag åker till Ikea är det oftast för att jag verkligen vet vad jag ska ha. Som idag.
En torkställning för tvätt, duschadraperi, gardinstänger och kanske gardiner!
Vad kom jag hem med?
Visserligen gardinstänger (plus tillhörande upphängningar och ytterdelar!) och duschadraperit, men torkställningen var slut så det var inget att göra åt!
Men 6 stycken små vita handdukar och 2 större, 100pack värmeljus, 2 spotlights till köket, hjul till torkställningen och duttar som man sätter under bord och stolar typ! :)
haha, lite mer men det var väl ändå ok grejer?
Fick ju fira lite.. haha!

Nattpatrullen ringde när jag och mamma gick där och strosade jag och frågade om jag kunde jobba inatt, så klockan halv 9 börjar jag jobba! :) Wish me luck.
Kommer vara okoncentrerad imorgon på körlektionen vid 13.. haha!

Nu ska jag göra mackor och ta med, måste kanske ner och köpa frukt med. Sugen på vindruvor!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0