Happy!

För det första - Amanda! Jag menade inte mej själv, även om det kanske framgick så!
:)

Nu sitter jag på jobbet iaf, har nyss käkat fisk. Nyttigt.
Ska shoppa efter jobbet, är på ganska bra humör och jag blev på ännu bättre humör när jag pratade med en tant från Svensk Fastighetsförmedling för en stund sen.
Vi ska hämta nycklarna ikväll!
Klockan 19.00 ska vi på informationsmöte, där vi får nycklar, papper (och en pärm att sätta allt i, fancy!) bestämma vilken tid vi vill boka hissen för inflyttning. För det måste man tydligen göra,eftersom det är 12 olika lägenheter som ska flyttas in i denna veckan!
Vi ska iaf köra grejer på lördag, pappa tycker så tidigt som möjligt men vi får se hur det blir med den saken. Ska ju ut med jobbet på fredag, och Tobbe jobbar sent. Vi får nog försöka gå upp tidigt ändå och lasta kärran, då får vi nog ordna en översovning hos mej också! Tobbe måste ju vara med och bära grejs, han är stark.

Jag är bara på allmänt bra humör idag.
Ska gå bort till Tobbes jobb och ge honom en bamsekram sen!
Gud va jag älskar honom.......
Ooooh, AAAAJ LÖÖÖÖV HIIIM! :D

eh fjant? jag?
nee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0